Underbara helg!

.. Och nu är den över :( Trist.
Fredagen var tokmys.
Satt hemma hos Fredrik och bara myspysade.
Kollade talang och berg flyttar in m.m .. :)
På lördagen var han gullig och följde med mig till stallet.
Så red jag Blika på volten och borstade på henne.
Hon är så mysig att rida nu när man börjar lära känna henne.

image650
image651
image652

Sedan drog vi och mötte hans kompis Johan i Norrtälje.
Åt pizza och drack öl. Jätte trevligt!
En liten sväng ner till på G oxo, där jag mötte Jossan :)
Hihi, fick skjuts hem vid två typ och kröp ner under täcket direkt.

image653
image655
image657
image658
image659
image660

Nu är jag dock hemma :(
Mamma, jag och Robin ska ha myskväll då pappa är ute med båten.
Jag saknar dig redan Fredrik, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du har en bättre söndag än vad jag har!

2008-05-18 @ 18:08:50
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: Linda

Är inte det där Fredrik?
Om det är det så ta väl hand om honom! Han är värd mycket!

Och vill säga att du har en jätte fin blogg :)

Kram

2008-05-19 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0