Sunshine

Min helg har verkligen varit supermysig!
Iom att Fredrik hoppar på kryckor så gjorde vi inte så mycket i fredags. Var hemma hos honom och kollade på våra vanliga program, Talang & Berg flyttar in.. osså spelade vi tvspel. Supermariiio... Jag förlortade alldeles för många gånger, blev lite surig ett tag. Vann ju bara nån gång :) haha! Men men, myspysade till sömns sen :) På lördagen när vi vaknade var det hoooooot väder ute. Vi degade sen så drog vi med hans papiii till Rådmansö och kollade på när hans lag spelade match. Det var oliiiiidligt varm verkligen! Usch! När matchen var slut så blev vi skjutsade till farmor och farfar där mamma och pappa väntade. Skulle äta middag där iom att farmor fyllt år :) . Vi var där massa timmar haha. Drog hem vid åtta - halv nio och la oss och kollade film med mamma o pappa. Mysgos, i like :)

image614
image615
image617

Hihi, på söndagen kom mamma in vid halv tio och väckte oss. "Det är jätte fint väder ute, inte kan man ligga och sova då?!" .. JOOOOOOO! Det kan man :) Haha, men jag gick upp och fixade lite, men Fredrik vaknde inte.. så han fick sova vidare, snäll jag är. Vid elvatiden skulle vi vara barnvakt åt lilla Linnea för att mamma och Carina skulle rida ut. Vi hade supermys med henne när vi låg och degade i sängen. Lite kräk gjorde hon när jag skulle rapa henne ;) haha. Så man låg och luktade gammal mjölk sen.. hahaha.. mums. Drog in till Norrtälje vid femtiden, i hopp om att hinna till marknaden och köpa munkar och nougat till kvällen, men icke.. dom hann precis packa ner allt :( Så det blev en stooor chokladkaka på preem istället, inte lika smarrigt, men det dög! :D Åkte hem till Fredrik och åt middag och kollade tv, spelade lite tvspel igen.. Och jag var såååå när på att vinna (i ren tur, inte skicklighet), men det sket sig :) Hahaha.
Tack för i helgen hjärtat, supermys!

image618
image619
image620
Visst är dem söta :) Åh, jag äääär bebis & fredrik tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0