I like! :)

Just nu är jag så himla glad! Allting går så bra.. :)
Nästa vecka kommer jag förhoppningsvis igång
och jobbar :) Var och kollade på en häst igår som
jag ska ta hem i Juni.. helt underbart att komma igång
och träna igen.. :) Och vääärldens bästa pojkvän.
Så himla bra allting! :) .
Igår efter att jag varit i stallet och fixat så skjutsade
mamma och carina hem mig till Fredrik.
Jag var så himla trött, kändes skittaskigt... men jag
somnade direkt efter housewife's .. :O :(
Tur att vi hann kramas lite i alla fall.. hihi.

Imorse var han pigg, och jag dööööd.
Åkte in, mötte mamma i Norrtälje.
Har precis fikat & grejjat.
Ska hoppa i ridbyssorna nu och gå ut i sadelkammaren.
Måste kolla vad jag har för grejjer till Blika, och
vad som jag måste köpa helt nytt! :) Ska bli så skoj.

Vill vara med Fredrik oxo, när ska vi leka älskling? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0